16 Mart 2014 Pazar

Olympos HatıЯası

İki yıllık yoğun iş temposunun ardından aldığım bir haftalık yıllık iznimi değerlendirmek üzere iki kıymetli dostumla birlikte Antalya | Olympos’a, konaklamak üzere benim ilk defa deneyeceğim ama schizophrenia’nın önceki dönemlerde de konakladığı ”DeepGreen” motel'e doğru hafta ortasında düştük yollara…
Denizli - Antalya karayolunda 09:30 da başlayan yolculuğumuzda  ilk varış noktamız Konyaaltı’nda kokoreçcihilmi oldu. Lezzeti yerinde, porsiyonu bol olan ancak benim tercihimin köz ateşinde kızarmış, kokusunun üzerinde olduğu ekmek arası kokoreçlerimizi yedikten sonra(ki ben çeyrek kısmını bitiremedim) Kemer-Kumluca-Olympos istikametinde çam ağaçlarıyla kaplı, bol oksijenli yolumuzu 13:45 de tamamlayarak Deep Green’e vardık.
Portakal ağaçlarıyla kaplı çam ağaçlarıyla çevrili muhteşem bir doğada bizi Deep Green ‘in işletmecilerinden Yiğit karşıladı. eski ahbaplar sarıldıktan sonra bizde tanışıp hemen odalarımıza eşyalarımızı attıktan sonra tatilin her dakikasını kullanmak için aldığımız ortak karar ile hemen hazırlanıp Adrasan’a geçtik. Adrasan, muazzam bir deniz ve sahip olduğu plajı ile arkasında Torosların ufak bir bölümü olan yemyeşil dağların tam da dibinde muhteşem bir koy.
Ters rüzgarla neredeyse çarşaf gibi olan pırıl pırıl bir deniz, berrak tertemiz bir su altı, bol güneş. Tatilin ilk günü tertemiz bir çevre ve tam da şezlongda kestirmeye çalışırken bir ses :
- Canavar geldi canavar… :) Haşlanmış mısır! plajda satış yapan Adrasanlı bir satıcının satış ve pazarlama taktiği. Taktik başarılı, pazarlama tamam da lezzet? ben tavsiye etmiyorum ancak katkımız olsun derseniz de afiyet olsun.

Güneşi dağın arkasına alıncaya kadar suyun, plajın ve doğanın keyfine varıp, tekrar konakladığımız otele döndük ve akşam meydan ateşi,
muhabbetler ve alkol tüketimi planı klasik bir migren vakası ile azıcık rötara uğruyor ve uzaktan eşlik ederek diğer işletmeci Yücel’in seçtiği, bardan gelen müzik ziyafeti ile saati 03:00 yaptığımızı görüp ilk gecenin perdelerini kapatıyoruz…